söndag 18 mars 2012

Hej igen!!

Vet inte vad mitt ämne ska handla om faktiskt. Men något blir det. Har fått något slags virus i kroppen blir helst sjuk av att folk bara ska ha och ha. Aldrig nöjd av vanlig andlig dos. Spelar roll om man är rik eller fattig så bygger folk upp luftslott. Spelar roll vad folk slösar på att bidra till olika hjälporganisationer. Då finns det pengar men att få fart på hälsosjukdommar då skriker de rakt ut. Men jag vet knepen och jag jobbar på det. Men det tar tid och man blir beroende av det. Samtidgt blir man ju beroende av att man inte har råd att inte ta i tur med sina hälsoproblem. Men vill man leva sunt och leva längre så finns det hjälp. Jag kan hjälpa kanske just dig att må bättre. Men då måste vi sammarbeta. Vill du veta mer om det finns jag på msn: natahlie.berglund@hotmail.se du kan medans du väntar på att jag ska adda dig klicka runt lite på mina annonser här inne. Nu ska jag spela biltjuv. Önskar att man hade de pengarna irl. :(

Hade

Inga kommentarer: