måndag 17 oktober 2016

Uppsnappat del 2

 Uppsnappat från Facebook.
***********************************************************

Hon fyllde 11 år och tänkte: "Nu är jag stor!"
Hon tog papper i BH'n och målade läpparna blodröda.
Hon fyllde 12 år och tänkte "Nu är jag stor!"
Hon tog sin mors cigaretter, gick in i skogen. Hon hostade och
... ... ... grät. När hon kom hem tvättade hon all lukt ur kläderna

Hon fyllde 13 år och tänkte: "Nu är jag stor!"
Hon tog sin pappas vin, drack och kräktes. berusning och lust.
Hon fyllde 14 år och tänkte: "Nu är jag stor!"
Hon gick till en fest, gav sin oskuld till någon hon inte känner till namnet.
Hon fyllde 15 år och tänkte: "Nu är jag stor!"
Hon svalde piller efter piller och kände sig vild och yr, lycklig och fri.
Hon fyllde aldrig 16 år ...
kopiera detta om du är emot droger     

*********************************************'

Inga kommentarer: