fredag 4 februari 2011

Erkännade !!

Just nu pågår det diskutioner på onliespelet biltjuv.se angående erkännade. Det kom mig att tänka på det första steget i tolvstegsprogrammet. "Vi erkände att vi var maktlösa inför alkoholen att vi förlorat kontrollen över våra liv."

Någonstans finns det en förklaring till varför så många fuskar sig igenom ett spel även om det kanske är kul för stunden men i längden kanske det orsakar problem för andra och till slut sig själv. Var stolt när ni tar steget att erkänna att du/ni erkänner något om er själva det är det som kallas för ärlighet. Och ärlighet är något som varar längst.

Vill du/ni prata av er så kan ni maila mig på adressen du finner ovanför denna blogg. Vill du även att jag ska komma på msn så kontakta mig i mail så lägger jag till di/er.

Inga kommentarer: