måndag 5 november 2012

Musik


Tänkte fortsätta det här thema med musik. Så här kommer det en tjej som heter Lizen. Texten handlar om mobbing. http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=0XfsWFUfFPo&feature=endscreen Lizen - Lizen Ft Krille - Ni Känner Inte Mig [ intro ] hur kan man slå på en som redan är blodig hur kan man sparka på en som redan ligger hur kan man håna nån som mår så jävla dåligt, att den inte vågar ta ett ändå steg själv. jag undrar bara, vart fan är respekten för alla andra och vafaan tänker ni med .. [ ref ] den här går ut till alla er som sakt att ni känner mig men ingen vet vem jag är inte äns mina vänner nej, ni känner inte mig, ni vet inte vem jag är, ha tårar & smärta välkommen till min värld. ( yeh, yeh , aah ) [ vers ] ni straffade mig hårt jag försökte straffa tillbaks, min sorg blev agrition som gick vidare i hat, adhd barn, visst ? du kan kalla det vad du vill, du kan inte sitta still dolt händer här om kring, då jag ser min familj bara står och tittar på mej, de sträcker ut en hand men jag kan inte nå den. hade jag fått välja hade allt tagit'slut på en sekund, men att ta livet av mig är ett alldeles för svårt beslut. men har ni hört mitt skrik, jag försöker att va konkret men nu efter allt som har hänt, ah, jag orkar inte mer, blundar för livet men det går igenom mona ögonlock, jag orkar inte tänka så jag hoppas på ett tidigt stopp, vart kommer det ifrån, jag saknar mitt gamla liv, ett liv utan tårar, med skratt & jag va inte agrresiv, jag styr inte mig själv jag känner mig radiostyrd, jag tar ett andetag packar väskan fint & flyr. [ ref ] den här går ut till alla er som sakt att ni känner mig men ingen vet vem jag är inte änns mina vänner nej, ni känner inte mig, ni vet inte vem jag är, ha tårar & smärta välkomen till min värld, ah. x2 [ vers ] som ett litet djur instängt, bakom låsen bom, paniken flyter uppåt & snart får jag ett utbrott, javisst vi är vänner, men ni känner bara min utsida jag är slutkörd, helvete, ni är tillslut befria, det är sorgligt att ett liv kan gå så fucking snett, jag inte kunde fatta att jag hade rätt perfekt, jag känner maskarna kryper på mig, det är hemskt, kan inte gå ur huset för jag är så jävla rädd jag vågar inte träffa nån, men jag vill ha närhet, allt har förstorats så jag lever bara för kärlek, har du sätt mina nätter mina dagar mitt liv, har du upplevt mina andetag har du delat min tid, då har du sätt hur jag mår, jag tänkte väll det, för ingen vet mitt innersta min egen hemlighet, jag vill bara säga förlåt till er som tagit mina slag, är detta verkligen jag, den tanken slår mig varje dag. [ ref ] den här går ut till alla er som sakt att ni känner mig men ingen vet vem jag är inte äns mina vänner nej, ni känner inte mig, ni vet inte vem jag är, ha tårar & smärta välkommen till min värld, ah. x2 http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=0XfsWFUfFPo&feature=endscreen

Inga kommentarer: