torsdag 29 december 2016

Utdrag från min blogg " Ta mig till stjärnorna"

onsdag 26 juni 2013

Regn och rusk

Det regnar här och ja jag vet jag har varit inaktiv här igen. Har ingen orka att skriva eller jag jo visst jag skriver massor. Blir mest dikter och sånt så pennan glöder ibland. Ska på sammankomst igen till helgen. Har dock inte lyckas hitta hundvakt till på fredag. Jo en men det var lite osäkert med pappan i huset. Börjar bli rejält less det där nu har inte fått haft en enda övernattning för mina barn här sen förra sommaren då de mina barn försökte spela över mig och min man och försöka provosera fram bråk. Avskyr soc som lovar och lovar men inte gör ett skit.

Nr ska den här världen ta slut. Dessutom se min älskade mamma tina allt mer bort från mig kommer sakna henne så himla mycket. Varför forskar de inte i det där skiten mer och  tar reda på mer om magsår och magkatarr?

Vem blir nästa som får bita sig i läppen och ligga där på sjukan och kräkas upp allt man äter. Lider verkligen med tjejen i den där filmen jag såg häromdan. Börja samma sak för hennes mamma som för min mamma.
Älskade mamma du är det bästa jag har. utan dig finns jag inte.
http://www.svtplay.se/video/1219531/om-mamma-dor

Där är länken jag kollade på.

Inga kommentarer: