torsdag 29 december 2016

Utdrag från min blogg " Ta mig till stjärnorna"

söndag 14 juli 2013

Ta henne till stjärnorna

Ser hennes kämpa, ser henne plågas värre och värre för var dag. Vill inte önska men jag önskar ändå att det här ska ta slut nu.

Ondare och ondare för varje dag. Ser hennes smärta, som följs av sorg för vårdpersonal och för oss anhöriga som ser henne varje dag. Önskar detta ska ta slut nu. Förlåt kära älskade mamma, vill inte det ska ske men för vår och framförallt för din skull.

Du varit så tapper så oerhört stark länge nu, släpp taget nu älskade mamma. Låt dig få vila, låt din kropp på ro tills vi får krama varje dag.

I natt var den värsta natt jag gått igenom. Det gjorde så ont i mig att jag och personlen led så fruktansvärt med dig.

Vi lider med dig, varje secund, varje minut, varje timme. Älskar dig så himla mycket mor lilla.

http://www.cancerfonden.se/sv/cancer/Cancersjukdomar/Magsackscancer/

Tack för er alla på närsjukvården i Ljusdal. ni är ett enormt stöd för oss och för vår älskade mamma.

Inga kommentarer: