lördag 15 januari 2011

Om Nattbarn !!

Bloggen är för tillfället stillastående. Jag kommer inom den närmsta framtid även kunna ha en hemsida med diverse titlar.

För att hjälpa mig komma fram till fler ideér att skriva om så kan ni kommentera eller maila mig om det.
tex: Vuxna barn,
Al-altten
Barn till alkoholister
Ni kan själva skriva små berättelser till mig på mail om ni vill att andra ska ta del av dem. Pga sekretess kommer jag då inte namnge vilka ni är.

Just nu håller jag på att skriva ner det fjärde steget fortfarande. Det tar tid eftersom jag har ett annat liv också än att sitta ute på nätet.

Håller på att plugga till beroendeterapet. Just nu bara självstudier, men det är meningen att jag ska komma ska börja plugga på allvar inom ett eller två år. Det blev lite ändrat i mitt schema nu under december förra året då jag och min man bestämde oss för att flytta ner till Skåne. Hade tänkt annars att hoppa på en kurs här uppe i Hälsingland som Forsa folkhögskola har. Så nu får man kolla om likande kurser finns i Skåne också.

Det vore kul om ni känner till folkhögskolor där som har denna utbildning eller likande. Ni kan då kommentera det till mig eller skriva til min mailadress.

Kram på er alla läsare.

Inga kommentarer: