måndag 17 januari 2011

Rädsla !!

En berättelse !!
Jag vet att det bara är ett spel och att just nu inte kan få fler privata meddelanden från Henne/Honom. Men min rädsla finns där så fort jag får ett meddelande hyperventilerar jag och min fru blir väldigt orolig. Jag sover knappt, och när jag väl somnar sover jag i flera timmar. Ätet jag något så smakar matten skit och jag vill nästan kräkas upp skiten igen.

Det som har hänt mig har hänt många och jag bara känner jag orkar fan inte snart längre. Vågar knappt gå till affären. Är det någon som ringer på hemma telefon eller går i trappan är jag så rädd att det plingar på dörren och han/hon står där utanför med sitt hånflin.

Jag gillar att vara ute på internet och skapa nya vänskapsrelationer. Men någonstans måste det finnas gränser.

Min fru säger bara ordet identetetskränkande och rappotera till moderatorer och administratörer.

Min lilla mystant till fru..ingen är som du är. Önskar fler var som dig, som älskar att ta hand om allt och alla även om det är jobbigt för dig.

Rädslan, panikångest, förföljesemani och allt vad jag får höra..Fan jag har inte bett om det här skiten. Jag har inte bett om någonting mer att jag vill bli lämnad ifred. Min fru med vill det, ser hennes slitna ögon hennes kroppshållning hur hon kämpar sig igenom allt hon går i genom.

Ingen gör något det är bara hon och jag, min älskade lilla fru som jag älskar mer och mer för varje dag.

Det är inte bara på spelen jag blir så här rädd utan även på facebook, msn eller andra ställen där jag får vänförfråganden.

Önskar samhället får upp ögonen snart. Orkar snart fan inte längre.

Inga kommentarer: