måndag 25 juli 2016

Nej inte igen !

Haft de där dumma dödstankarna igen i huvudet som tex att jag inte känner nån glädje i livet igen.

Fick dessutom hopplöshet av saknaden efter två barn jag blev tvingad att ta bort i mina unga år. Bad till min Gud igen att jag verkligen vill träffa dem i paradiset och att alla som har haft liknade problem som jag ska få en chans att få deras liv tillbaka.

Dom tur är så kom jag ihåg mitt och min mans lösenord när jag får panik i duschen. Banka på väggen. Numera behöver jag inte ens förklara för honom vad det är..Utan han förstår mig till fullt godo och ser till att jag får en handduk, får kliva ur badkaret och gå och lägga mig en stund på sängen och vila.

Min äldsta dotter kom in och undra vad det var och jag förklarade att jag saknade hennes äldre syskon. Som jag kallar för Tobis och Evelina. Fick också förklara för min dotters pojkvän om vad som hänt och varför jag slog i väggen.

Min dotter förstår mig också nu och hon sa. Tänk inte på dem då. Men det är svårt. Det är en del av mig som saknas och det är de där två barnen som jag skulle ha fött. Men rädslan att min pappa skulle göra samma som med min syster.

Det han han gjorde var att slå henne hårt i magen och sen kasta han ut henne. Hon var bara 19 år och skulle fylla 20. Jag minns jag satt i köket och såg vad han gjorde.

Samma sak hände igen men denna gång var jag livrädd att soc och arbetsförmedligen skulle ta barnet ifrån mig och blev tvingad till abort.

Vilket jag ångrade direkt men faran var för sen och jag led nått avskyvärt i flera månader. Och lovade min syster att blir jag gravid igen vägrar jag ta bort det. Och så fick jag min äldsta dotter ca 2 år efter. Men saknaden kommer och går hela tiden efter de små liven som aldrig fick se ljuset och se mig. Ge dem den där trygga famnen och allt.

2 kommentarer:

sheryln coleman sa...

Hej, jag är Sheryln Coleman Jag är mest lyckligaste personen på jorden, efter 6 månader av sorg och sorg utan att med ett jag älskar, jag försökte alla mina möjligt bäst att se till att jag gör min älskare glad men det verkar aldrig fungera bra det var som jag gör allt förgäves men allt tack går till Dr Ogundu kom att ändra alla mina bekymmer och sorg till glädje. Jag visste den store mannen när jag läser några underbara vittnesbörd om Dr Ogundu hur han har hjälpt massor av människor på deras relationsproblem jag läste en tidning när jag såg stora vittnesmål, liksom min situation då jag beslutat att inte slösa tid eftersom jag har missade min älskare så mycket jag beslutade att kontakta honom och dela alla mina problem med honom som han berättade för mig att inte oroa sig för att han försäkra mig om att allt inom 48 timmar skulle redas ut jag trodde Dr Ogundu så mycket på grund av hur han har varit hjälpa många människor, min pojkvän som lämnade mig för gott plötsligt svarade min text och tillbaka mina samtal och bad mig förlåt honom var jag så glad är så tacksam mot Dr Ogundu för vad han har gjort för mig och jag lovar att vittna hans godhet hela mitt liv. Om du det går samma problem eller någon form av problem kontakt denna stora man på sin e-postadress: drogunduspellcaster@gmail.com
1. Lär din älskare eller make tillbaka
2. Pengar spell / lycka spell
3. Om du inte kan tillfredsställa din partner
4. Viktminskning spell
5. Skaffa ett jobb stavnings
6. Promotion trollformler
7. Att få dina pengar tillbaka
8. Freedom trollformler
9. kärlek stava
10. Hämnas stavnings
11. Lottery spell

רוחמה בן יוסף sa...

Den som läser detta vittnesbörd idag borde fira med mig och min familj eftersom det hela började som ett skämt för vissa människor och andra sa att det var omöjligt att jag har äktenskap i sex år nu med ingen barn som läkaren sa att jag har ett lågt antal spermier så min fru ber om skilsmässa, hon var sjuk och trött på att ha varit med mig jag försökte allt mitt bästa men ingenting fungerade jag trodde att jag inte skulle träffa henne igen förrän jag träffade en gammal vän av mig som berättade om en trollkarl som heter Dr. Igbinovia, hon gav mig hans e-postadress och mobilnummer. Jag kontaktade honom och han försäkrade mig att min fru skulle återvända till mig inom tre dagar om jag bara var redo att betala de skatter som jag samarbetar med honom i bara en dag och han förberedde ett älskande och medicin för mig och den sista Han sa till mig att min fru kommer tillbaka. väldigt lustigt på morgonen kom min fru gråtande och bad om förlåtelse och sa att det var djävulernas arbete, så jag är fortfarande förvånad över detta mirakel, jag kunde inte föreställa mig det, men så snart jag var färdig med att skriva, två månader senare fru blev gravid det var som ett mirakel så håll inte din skam han gjorde det för mig och jag tror att han också kan göra det åt dig. Om du behöver hans hjälp kan du kontakta hans e-post: doctorigbinovia93@gmail.com WhatsApp eller Viber eller ringa honom nu: +2349071864129 Dr.Igbinovia behandlar också: Infertilitet, HIV / AIDS, HERPES 1/2, CANCER, Hepatit B, Om du vill bli gravid