lördag 30 juli 2016

Värdelös

Känner mig värdelös. missnöjd och så trött på min vikt. Mår så dåligt att jag inte vill se mig själv i den där dumma spelarna.

Spelar roll om jag äter mindre, äter ingenting alls eller springer flera km. Så går jag inte ner. Mår så dåligt att jag vill bara lägga mig i sängen och inte vakna upp. Har svårt att vända mig i sängen utan vaknar med värk varenda dag.

Varit till deatister eller hur de nu stavas. Varit till näst intill varenda läkare med en värkande mage, samma resultat ingen ser fel på mig. Ändå har jag diareer och elände. Så jag kan knappt gå. Otränad kropp..Ja och..kan ju knappt inte röra mig pga mitt blodtyck och allt som gör jag mår skräp.

Varit så här sen jag var tonåring vikt som åker upp. Lyckades gå ner innan ja fick min äldsta dotter men sen dess har det varit stopp utan bar gott upp. Nu har jag lyckats hålla en vikt i bra många år. Men sent som idag såg jag på den där vågen att jag gått upp två kilo till.     

Så nu har jag oavsätt vad folk kring mig säger..Jag ska göra den där magoperationen. Så jag ska knata över till sjukan och säga till om en tid om att de får så lov att skriva en remis till närmsta sjukan som genomför dem.

Inga kommentarer: