torsdag 28 juli 2016

Ordet är ditt !

 Dessa rader är från en man på

http://beta.stajlplejs.com/?rekryt=ZeroVision

Som ja fått äran att publicera här på nattbarn.


Dessa känslor... - 17 apr 2016 - kl:14:11
Så har man dessa känslor igen, som jag bara vill bli av med.. Känslan att jag bara vill försvinna.. Känslan av att jag bara är ett enda stort misslyckande.. Känslorna det är svårt att sätta ord på. Jag försöker att trycka tillbaka de, men ibland går det inte. Jag försöker vara glad, men inser att det är bara ett tomt skal. Jag försöker att hålla tillbaka tårarna, ibland funkar det, ibland funkar det inte.. Jag vill bara försvinna.. Långt bort från omvärlden. Men samtidigt är det inte rättvist mot de jag försöker vara stark för. Jag försöker vara stark, men vill bara skrika ut all ångest, alla känslor.. Allt som gör ont.. Det jobbiga är att vara social.. Jag vill bara stänga in mig.. Men gör mitt bästa för att hålla humöret uppe nu under besöket. Känner mig bara till besvär.. Känns som att jag är i vägen..
Vill inte må såhär...

Tankarna - 5 apr 2016 - kl:09:41
Tog en välbehövlig kväll/natt hos en av mina bästa kompisar med spel, film osv..
Men nu när man kommit hem kommer ändå tankarna. Tankarna jag inte vill ha, som jag inte tror någon vill ha. Tankarna jag inte vet hur jag blir av med.
Orkar inte så mycket mer...

Känslor... - 2 apr 2016 - kl:23:44
Jag ler men jag är inte glad..
Jag skrattar men är inte glad..
Jag försöker vara stark men det går inte. Varför måste det göra så ont?
Känns snart som att ingenting spelar någon roll längre, och att jag kommer explodera..
Tårarna strömmar ner, samtidigt som jag försöker hindra de.
Är jag stark nog? Nej. Men jag gör mitt bästa för att dölja det..
               

Inga kommentarer: