måndag 12 september 2016

Terapi

I fredags åkte man till min bästa vän och gick på marknaden i Hudik. På lördagen hade jag terapipyssel Sortera strumpor och diskade.

Det var kul att gå på marknaden. Var väl si så där 100 år sen man var där sist. Och mycket större än förr i världen när man var där.
På söndagen kom min yngsta dotter så hon följde med ner också.

Just nu känner jag mig något bra men det var ovant att komma hem. Men jag lyckades se hela Wallander filmen med min man. 

Just nu håller jag på att flytta över en del video och musik till min nya surfis. Så det tar ett tag innan det är klart.
Dock kommer det ta tid att lära mig nya mobilnumret, men kommer ha kvar mitt gamla nummer. Orkar inte såga det. Samt att det är nostalginummer ärvt av mitt skånehjärta

Kram kram 

Inga kommentarer: