fredag 26 augusti 2016

Ångestattack

I går fick jag åter en ångestatack. Blev stressad av att det hände så mycket. Försökte äta gurka och en påse chips men det hjälpte inte. Försökte duscha bort ångesten men hjälpte heller inte. Så till sist lära jag ringa min bror som var i i krokarna så han fick köra mig till Dollarstore så jag fick köpa en mängd med godis. Sen var det bara att proppa i mig. Sen tvärdäcka jag i sängen.

Nej det är så mycket omkring mig nu så att jag även inte är mottaglig för att fortsätta min Ptsd behandling. Så nu är det upprättad en krisplan från min kurator som jag måste lösa så jag får det lugn och den ro jag behöver för att komma vidare. Utan det vet jag inte vad jag ska ta mig till. Och jag mår så gläääh att jag ser döden i vitögat och bara skriker inombords om hjälp mig att dö. Orkar ingenting. Kan inte ens prata med mina barn om det heller. Inte så bra för dem heller att höra att deras mamma vill få somna in.

Så även idag för en stund sen kom samma visa igen så jag fick jätteont i magen. så jag ska försöka vila en stund och ser om det släpper. Är dessutom jättetrött.

Inga kommentarer: